Od 1. siječnja besplatno kroz Tunel Sveti Ilija

Prokušane  mudre izreke,kucaj i otvorit će se, pitaj , budi uporan  i dobiti ćeš,čini se da su došle na naplatu ponajprije Imoćanima i Makaranima,ali i svima ostalim.Još kada k tome imaš argumente i nitko ti nema na tvoju tvrdnju  pravoga protupitanja,e onda i uspiješ.Ne za svoje, nego za opće dobro.Tako bi se nekako mogao složiti uvod u upornost župana Blaženka Bobana,koji,a sada bi se to moglo i potvrditi,nije uzalud govorio  Imoćanima u predizbornoj kampanji da će se  osim stalnoga rada u revitalizaciji njihovoga kraja,zaustavljanja iseljavanja,izgradnji infrastrukture,založiti i za ukidanje tunelarina kroz tunel sv.Ilija  Biokovo.Jer, reče  Boban,tunel jeste i mora biti jedan od pokretača boljeg života u Imotskoj krajini.On jeste i za to izgrađen i kada ga se planiralo,rečeno je to na sjednicama ondašnjih Vlada RH.Uostalom, njegovi učinci,pozitivni su kada je u pitanju  pomak ka boljem životu u Imotskoj krajine.

Znači,ovako.Na jednoj od narednih sjednica Vlade RH trebala bi se donijeti odluka o ukidanju tunelarine kroz tunel sveti Ilija i ta bi odluka trebala stupiti na snagu od 1.siječnja slijedeće 2018. godine.

-Da,moram priznati da sam tu lijepu vijest osobno dobio od ministra Butkovića.Ne želim glorificirati ni najmanje moju ulogu u svemu tome,ali je činjenica da sam ,uz vas novinare,po sto i jedan put tvrdio i to na odgovornim mjestima da je tunel  razvojni projekt kako za Imotsku krajinu, tako i za Makarsko primorje,pa i srednjodalmatinske otoke.Pitao sam i struku,gdje se to još u Hrvatskoj plaća ulaz na autocestu, bilo to pristupnim prometnicama,ili tunelima.Nigdje.Pa zašto bi Imoćani i Makarani, ponajprije, trebali to plaćati.Država neće propasti,ako se ukine tunelarina,a ponajprije njima biti će to od koristi.Zahvalnost ide i svima onima koji su lobirali za zajedničku stvar,ponajprije čelnim ljudima imotske lokalne samouprave, saborskim zastupnicima iz Imotske krajine  i ostalima, reče nam župan Boban.

Da ima itekakve istine u ovim tvrdnjama župana,vidljivo je to i svakodnevno na terenu.Ne mali broj imotskim poduzetnika, posebno građevinara kod kojih danas,a nakon totalnog kraha imotskog gospodarstva, radi najviše ,posebno mladih ljudi željnih posla i opstanka na rodnom ognjištu,ponajviše gradilišta imaju  u Makarskom primorju i srednjodalmatinskim otocima.Primjera radi samo jedan od većih građevinskih poduzetnika iz Imotskog godišnje za tunelarinu plati ni više , ni manje nego pola milijuna kuna.A to je, brat bratu uredna plaća za pet,šest  ljudi sa svim plaćenim porezima .Da ne govorimo o ostalim, onima koji imaju svoje OPG-ove i koriste tunela za brži pronalazak tržišta za svoje proizvode.Iako nema pouzdanih podataka, Imoćani samo u godinu dana na tunelarinu potroše više od pet milijuna kuna.A da se taj novac oplemeni u infrastrukturu, nova radna mjesta, eto konkretne pomoći države.Makarani također za izlazak na autocestu izdvajaju značajan novac.

Zaključimo.Odluka Vlade koja bi se trebala donijeti , ponajprije nije  nikakva darovština Imoćanima, ni Makaranima, to je samo slijed odluka prijašnjih,ponajviše HDZ-ovih Vlada,kako je tunel razvojni  projekt,s jedne, te s druge strane, samo izjednačavanje S..Ilije kao pristupne prometnice ,sa svim ostalim pristupnim prometnicama  prema autocestama u Hrvatskoj.I konačno,svi u Imotskom vjeruje da se neće promijeniti nakane Vlade kada je u pitanju ova za njih važna odluka.

Print Friendly, PDF & Email

One thought on “%1$s”

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com