KONAČNO: Od jučer se ne naplaćuje tunelarina kroz tunel Sveti Ilija

Točno u ponoć s 31.prosinca 2017. na 1. siječnja 2018. godine, podignute su sve rampe i isključeni naplatni uređaji na naplatnim kućicama tunela Sveti Ilija. Odluka je to Vlade Republike Hrvatske, nakon niza konzultacija, dogovaranja te uvjeravanja s terena iz Imotske krajine i Splitsko-dalmatinske županije, posebno župana Blaženka Bobana. Upravo je on  u jedanaest sati na Novu godinu otvorio šampanjac na ulaznoj rampi, te nazdravio toj odluci sa svim načelnicima općina i gradonačelnicima gradova Imotske krajine i Makarskog primorja.

„Borili smo se da se ne naplaćuje tunelarina, jer nitko u Hrvatskoj na ovakav način ne plaća tunelarinu. Time se ostvaruje i nakana Vlade i sviju nas da se Hrvatska ravnomjerno razvija u svakom svome kutku“, istaknuo je Boban, dodavši da, ma koliko se nekome ovaj čin učinio nevažnim, mora istaknuti da se nigdje u Hrvatskoj na ulaznim i izlaznim pristupima autocesti ne plaća pristojba. „Uravnotežili smo to sa cijelom Hrvatskom. Imali smo primjera samo u Imotskoj krajini da su neki poduzetnici , građevinari plaćali godišnje skoro pola milijuna kuna za tunelarinu. A da se taj novac oplemenio za nova radna mjesta, sigurno bi bilo plemenitiji. I ljeti mnogi mladi, pogotovo studenti koji su sezonski radili u Makarskom primorju potrošili su veliki dio svoje zarade za tunelarinu“, dodao je.

Boban je podsjetio i da Makarani sada neće plaćati pristup autocesti. Zahvalio je i medijima koji su razumjeli ovu simboliku te naglasio da nas je svakim danom nas manje u županiji. „Što će nam svi grandiozni objekti ako nema ljudi i zato majka  svih naših projekata mora biti demografska obnova, pa i ovaj čini ide k tome“, zapitao se Boban.

Riječi podrške ukidanju tunelarine dali su i gradonačelnici Makarske i Imotskog Jure Brkan i  Ivan Budalić.

Spomenimo kako je do ukidanja tunelarine kroz tunel sve Ilija, od njegova otvaranja 8. srpnja 2013. godine,  prošlo  oko 5 milijuna i tristo tisuća automobila, a HAC je bez PDV-a uprihodio više od 120 milijuna kuna. Sada je tunel u nadležnosti Hrvatskih cesta. Iako promet na Novu godinu nije bio većeg intenziteta svi vozači pozdravili su ovu odluku.

Prikaži komentare

Još nema komentara

Komentiraj

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com