Projektni dan „Škola bez torbe!“ u OŠ „Stjepan Radić“

Škola za život na imotski način

 U OŠ “Stjepan Radić” danas se održao prvi projektni dan „Škola bez torbe“ u sklopu Školskog preventivnog programa.

Cilj je takvih dana pružiti učenicima neuobičajen i opušteniji nastavni dan tijekom kojeg će se obraditi dio nastavnih sadržaja na zanimljiviji način. Provedba ovakvih sadržaja osmišljena je kao dio preventivnih programa Škole kako bi se izravno doprinijelo poboljšanju školske klime. Školska klima dio je školske okoline koji je povezan s individualnim i afektivnim dimenzijama i sustavom vjerovanja o školi, a koji utječu na djetetov kognitivni, socijalni i emocionalni razvoj.

Učenici prvih razreda uživali su u lutkarskim radionicama koje su pripremile njihove učiteljice, nakon  čega su odigrali „Čovječe, ne ljuti se“ u ljudskoj veličini glumeći figurice na oslikanom igralištu. Pridružili su im se i učenici Posebnih razrednih odjela.  

Programom „Učenici za učenike“ četvrtaši su učenicima drugih i trećeg razreda čitali pripremljene tekstove i postavljali zagonetke o sv. Franji i Svjetskom danu zaštite životinja.

U sklopu nastave Hrvatskoga jezika sedmi i osmi razredi gledali su filmove „Billy Elliot“ i „Život je lijep“. Interpretaciji filmova pristupili su i s glazbenog stajališta, analizom ugođaja kojem je glazba doprinijela, vrstom skladbi i sl.

Aktiv povijesti i geografije uključio se u navedene aktivnosti tako da su učenici sedmih razreda prije gledanja filma izradili plakat na temu jednog od filmova (život u Engleskoj) te proveli kviz znanja vezan uz Drugi svjetski rat, povijesnu tematiku u kojoj se odvija radnja drugog filma. S vjerskog stajališta analizirale su se etičke i moralne dileme koje su učenici prepoznavali.

U sklopu nastave Engleskoga jezika učenici su gledali poučan i nadahnjujući film „Darovite ruke“ koji vraća vjeru u životne vrijednosti. Uočili su pokretačku snagu ljubavi, osvijestili kako kratka može biti nit koja dijeli kriminalca od genijalca te kako je svakome potrebno pružiti drugu priliku u životu kako bi ostvario svoje pune potencijale.   

Prevenirajući nezdrav stil života, učenici 5-ih razreda izradili su piramidu zdrave prehrane.

Izradom modela kocke (m3, dm3) učenici 6-ih razreda primijenili su znanja iz matematike, informatike i tehničke kulture te stekli osnovni uvid u nastavu fizike koja ih tek čeka.

Učenici 5-ih razreda, kao dio nastave Likovne kulture, započeli su oslikavanje zidova školskog dvorišta.

Dan smo zaokružili sudjelovanjem u organiziranim sportskim natjecanjima.

Ovom korelacijom pojedinih predmeta i drukčijim pristupom poučavanju nastojali smo stvoriti neopterećujuće školsko ozračje, a da smo u tom uspjeli, govore izjave samih učenika.

Najbolji dan ikad!“ (Zvonimir Lažeta, 2. razred)

Pogađali smo zagonetke, bilo nam je super!“ (Tara Mandić, 3. razred)

Ovo bi trebalo uvesti svaki tjedan po jedan put!“ (Josip Maršić, 4. razred)

Bilo mi je dobro zato što sam bila 1., 2. i 3. razredu učiteljica.” (Ana Majić, 4. razred)

Da je bar svaki dan ovakav!” (Josip Divić, 7. razred)

Bilo mi je dobro zato što smo radili u prirodi.” (Katarina KIlić, 5. razred)

Prikaži komentare

Još nema komentara

Komentiraj

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com