1
507

Sport kao izvanredan oblik marketinške prezentacije

U izdanju novoutemeljenog Triatlon kluba Imotski, a povodom organiziranja prve povijesne triatlonske utrke u Imotskom dana 19. srpnja 2020. pod nazivom“ Imota Triatlon eXtreme Croatia“ , ovih dana je iz tiska izašla brošura koja opisuje rađanje ovog novog sporta. Urednik brošure i utemeljitelj Triatlon kluba Imotski, Matko Divić, na 24 stranice formata A4 daje cjelovit prikaz utrke, staze, rezultate; sve skupa popraćeno odličnim fotografijama na kojima se ocrtava atmosfera i ambijent spomenika prirode Modrog i Crvenog te Zelenog jezera koji su prepoznatljivi simboli ove utrke.

Osim ove sportske strane, brošura nam otkriva i onu drugu stranu medalje; kada se sport i lokacija utrke nadopunjuju stvarajući  atraktivan i nenadmašiv ugođaj.

Prema riječima Matka Divića,   intencija Kluba je da se kroz sportske događaje promovira i  lokacija, dakle Imotski, koji se prezentira kao Grad dubokih jezera, sjajnih pjesnika i vrhunskih sportaša. Sinergija koja proizlazi iz kompozicije sportskog događaja i marketinške prezentacije i valorizacije samog Grada, obogaćeno odličnim fotografijama, čini ovu brošuru jednim vrijednim povijesnim dokumentom, ali i putokazom kako se jedan sportski događaj može i treba prezentirati na način da obogaćuje sve sudionike: i natjecatelje, i Grad,  i njegove stanovnike ali i prirodni ambijent.

Posebno je lijepo vidjeti na kraju brošure zahvalu koja je upućena svim natjecateljima, sponzorima, pokroviteljima, volonterima ali i svim mještanima koji su sudjelovali i doprinijeli održavanju ovog povijesnog događaja.

Stoga, još jednom, našim imotskim triatloncima, kapa do poda kako za organizaciju ovakvog jednog zahtjevnog sportskog događaja, tako i za kompletnu promotivnu aktivnost i izdavanje ove lijepe i vrijedne brošure .

Print Friendly, PDF & Email

Prikaži komentare

Još nema komentara

Komentiraj

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com