U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 2. do 8. svibnja 2022. održali su se 5. Dani medijske pismenosti, s aktivnostima i u tjednima prije i poslije.
Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.
I ove godine se Ekonomska škola Imotski uključila u projekt pod nazivom Medijska pismenost i kultura. U projektu su sudjelovali učenici iz svih razrednih odjeljenja. Tijekom obilježavanja 5. Dana medijske pismenosti u školi su održana razna predavanja i to: Medijska pismenost-pojam, uloga i značenje, predavač Slaven Tolić prof., Utjecaj društvenih mreža na mlade, predavačica Ina Nikolić mag.psych., Virtualni svijet „ghosting“, predavačica Silvana Vlašić prof., Utjecaj medija na ponašanje mladih-nasilje i imitacija ponašanja predavačica Božena Pandža prof.
Ove godine u fokusu Dana medijske pismenosti je važnost medijskog obrazovanja s naglaskom na kritičko razmišljanje, razumijevanje kako mediji funkcioniraju, prepoznavanje dezinformacija te razumijevanje utjecaja influencera, prikrivenog oglašavanja i algoritama koji određuju koje informacije i sadržaji nam se nude na internetu i društvenim mrežama i tako utječu na naše stavove i stvaranje slike o svijetu oko nas, ključnim društvenim temama i događajima.