U organizaciji Pučkog otvorenog učilišta Imotski, pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija RH, grada Imotskog, općina Podbablje, Runovići, Zagvozd i Zmijavci, s ciljem očuvanja pasionske baštine Imotske krajine u sklopu programa „Sine Božji budi faljen“ održana su dva koncerta, 17. veljače u Novom Travniku u crkvi Presvetog Trojstva, te 18. veljače u Vitezu u crkvi Svetog Juraja mučenika. Sudionici koncerta su kantači Zagvozda, Župe Biokovske, Podbablja, Slivna Imotskog, Zmijavaca, Runovića, Poljica Imotskih, Pučke pjevačice iz Gorice – Sovići, Pučki pjevači iz Studenaca, klapa „Bratovština“ iz Gorice – Sovići, Crkveni pjevački zbor „Gospe od Anđela“ iz Imotskog, te glumci „Muke Gospodina našega Isusa Krista“ iz Imotskog.
Na prijedlog Konzervatorskog odjela u Imotskom, Ministarstvo kulture je 2018. godine zaštitilo kantanje kao nematerijalnu kulturnu baštinu Republike Hrvatske. S obzirom na prebogatu korizmenu baštinu Imotske krajine, namjera je manifestacije „Sine Božji budi faljen“ objediniti scenska uprizorenja, ali i različite segmente tradicijske vokalne korizmene baštine, s naglaskom na kantanje – arhaičan glazbeni fenomen pjevanja Gospina plača.
Kantanje je specifična vrsta glazbovanja – arhaičan glazbeni fenomen „pjevanja“ Gospina plača u određenim župama Imotske krajine te je važan dio njihovog kulturnog identiteta. Sastavni je segment života čovjeka Imotske krajine i cijele društvene zajednice, koji se usmenom predajom, unatrag nekoliko stoljeća, prenosi s generacije na generaciju. Ono je važni i integralni dio religijskog života; svoju kulminaciju doživljava na Veliki petak, u procesijama koje su od ranih jutarnjih do kasnih večernjih sati poznate i prakticirane u svim selima Imotske krajine. Koncert koji se održao u Novom Travniku i Vitezu, održava se već dugi niz godina, a konceptualno su ga osmislili Anđelko Nikolić i dr. sc. Joško Ćaleta. Zamišljen je kao suprostavljanje urbanih i ruralnih korizmenih tradicija Imotske krajine – zbora Gospe od Anđela naspram kantanja i pjevanja odnosno kontanja. Te tradicije koje su u suživotu već stoljećima, međusobno se nadopunjuju te intenzivnim emotivnim izražajem uvode u misterij Kristove muke, smrti i uskrsnuća.