U današnjoj emisiji Matan und jaranen koju uređuje i vodi Velimir Braco Ćosić donosimo:
- Infrastrukturne vijesti s područja Imotskog i Imotske krajine
- Donosimo odgovore na pitanja u kojoj je fazi realizacija brze ceste Vinjani Donji – Zagvozd te odgovori do kada će trajati radovi na oba rotora
- Natječaji za realizaciju odobrenih sredstava iz nacionalnih fondova
Cijelu emisiju možete poslušati u poveznici ispod:
Pa sad da krenu kako obećavaju bit će do 2038 god.
Čini mi se da sam sve jednako slušao od g. Šošića prije 8 godina, od Kolinde prije pet godina, od Plenkovića barem tri puta u zadnjih 6 godina … Dodajmo k tome da natječaji za izvoditelje slijede tek kad su svi papiri gotovi, potom žalbeni rokovi, izbor najboljih, ugovaranje radova, što prema ovom ritmu možemo zaključiti, duga cesta života Imotske krajine, završiti će se oko 2050. godine! Sramota, za što izginuše vitezovi naši, da se Imotski i Imotska krajina ovako tretira. Kada se sjetim osamdesetih godina Imoćani su nudili izgraditi auto ceestu Zagreb – Split uz samo pokriće troškova goriva, radnika i servisa mehanizacije, ovih 19 kilometara brze ceste problem je države. Pogledajte što Butković radi u zaleđu Rijeke do Novog Vinodolskog, neka treba i to, nu Imotski nije partizanski, Imotski je ustaška kula! Živjeli!
Grad — poduzetništvo
Grad: fondovi, investicije — rotor Imotski jug, rotor Imotski istok, aglomeracija, Dogana,
brza cesta,…
najviše u posljednih 50 godina
Poduzetnici: ništa, ništa i unda opet ništa
Ništa se i ne isplati ili.. / upitaj Posušje i Grude