FOTO Hajduk predstavio novi domaći dres za predstojeću sezonu

Hrvatski nogometni klub Hajduk Split i globalni sportski brend adidas predstavili su novi domaći dres za sezonu 2025./2026. Riječ je o drugoj službenoj garnituri nastaloj u sklopu ove uspješne sportske suradnje koja odražava snažan klupski identitet, istovremeno uvodeći svježe dizajnerske detalje i najnapredniju sportsku tehnologiju.
Novi dres ostaje vjeran klasičnom vizualnom identitetu Hajduka kojeg čine bijela majica, plave hlačice i plave čarape, ali donosi i nekoliko pažljivo osmišljenih noviteta. Ovratnik u crveno-plavoj kombinaciji, plave adidasove crte na ramenima, kao i plavi adidasov logo koji zamjenjuju prošlogodišnju srebrnu varijantu. Na lijevoj strani nalazi se grb kluba, dok je na stražnjoj strani, ispod ovratnika, smještena skraćena verzija klupskog slogana, prepoznatljiva kratica HŽV - Hajduk živi vječno. Također, tradicionalno plave hlačice su u ovogodišnjoj liniji upotpunjene karakterističnim trima bijelim adidas crtama.
„Nakon uspješnog početka suradnje prošle sezone, izuzetno nam je drago što nastavljamo graditi partnerstvo s klubom snažne simbolike poput Hajduka. Ova nova garnitura rezultat je pažljivo promišljenog dizajna koji kombinira povijest, identitet i suvremenost. Crveno-plavi ovratnik i bijeli elementi pričaju priču o klubu koji uvijek ostaje vjeran sebi, dok korištenje inovativnih tehnologija osigurava da igrači imaju sve uvjete za najbolju izvedbu. U adidasu vjerujemo da sport ima moć povezivanja i inspiracije - i upravo to želimo prenijeti svakim dresom, svakim detaljem. Ponosni smo što s Hajdukom dijelimo ovu priču“, izjavila je Petra Franić iz adidasa.
Novi dres izrađen je od 100% recikliranih materijala, a zahvaljujući adidasovoj AEROREADY tehnologiji, igračima pruža osjećaj suhoće i udobnosti u svakom trenutku. Materijal diše, brzo se suši i prilagođava pokretu, što znači da ostaje lagan i ugodan i kad je tempo najjači. Uz vrhunske performanse, dres nosi i snažnu poruku - posvećenost održivijem sportu i odgovornijoj budućnosti.
Osim dizajnerskih i tehničkih noviteta, važan element nove garniture je i kontinuitet u emocionalnoj simbolici. Kratica HŽV na stražnjem dijelu dresa, kao i pažljivo birana paleta boja, nastavljaju njegovati vrijednosti koje Hajduk dijeli sa svojom zajednicom - borbenost, pripadnost i povijest.
„Nova garnitura domaćeg dresa nije samo odraz našeg vizualnog identiteta, nego je nastavak priče koju Hajduk živi svakoga dana, na terenu i izvan njega. Ovo je naš najvažniji proizvod emotivno i prodajno te stoga imamo veliku odgovornost u svakoj fazi njegova kreiranja. Drugu sezonu suradnje s adidasom dočekujemo spremniji, jer smo već uhodan tim, a sve s ciljem da igračima, navijačima i zajednici ponudimo ono najbolje. U svakom detalju novog dresa nalazi se pažnja prema tradiciji, ali i odlučnost da idemo naprijed, ambiciozno i s jasno definiranim vrijednostima. Igrači su već izrazili svoje oduševljenje, a vjerujemo da će se i naši navijači prepoznati u ovom dizajnu, jer on pripada upravo njima - Hajdukovoj obitelji” komentirala je Marinka Akrap, članica Uprave i direktorica marketinga Hajduka.
Prva momčad Hajduka prvi će put službeno zaigrati u novom dresu na utakmici protiv Zire, a dres je od danas dostupan za kupnju na Hajdukovom Web Shopu i u svim službenim Fan shopovima, čiji popis se nalazi ovdje. Uskoro će javnosti biti predstavljena i gostujuća garnitura, kao i ostatak kolekcije adidas × Hajduk, uključujući lifestyle komade i dodatke u klupskim bojama.
Ova suradnja potvrđuje Hajdukov status među elitnim europskim klubovima koje adidas oprema - uz Real Madrid, Manchester United, Bayern München, Juventus i druge. Kao vodeći svjetski sportski brend, adidas već desetljećima oblikuje suvremeni nogomet kroz inovaciju, tehnologiju i partnerstva s klubovima koji imaju dubok odnos sa svojom zajednicom, baš poput Hajduka.






