Imotska krajina bilježi rekordne turističke brojke: 9% više dolazaka i 7% više ostvarenih noćenja

Imotska krajina bilježi rekordne turističke brojke: 9% više dolazaka i 7% više ostvarenih noćenja

Od početka ove godine pa sve do 15. srpnja, u Imotskoj krajini u 617 smještajnih objekata zabilježeno je 8860 dolazaka što je 9% više u odnosu na 2024. godinu. Također ostvareno je 50 714 noćenja te se i u ovoj kategoriji bilježi rast u odnosu na prošlu godinu i to za 7%, doznaje Radio Imotski.

 Tradicionalno najviše dolazaka registrirano je od strane turista iz Njemačke 2317- 31,4%, 17 066 noćenja 35,92%, zatim slijede Poljaci koji su ostvarili 1224 dolaska odnosno 16,86%, te 8626 noćenja - 18,16%, treći su turisti iz Ujedinjenog kraljevstva 451 ili 6,11% dolazaka sa ostvarenih 3240 ili 6,82% noćenja, slijede Danci, Šveđani, Austrijanci, Norvežani, Nizozemci, Francuzi, Ukrajinci...

Što se tiče domaćih dolazaka brojke ovakve: dolasci 1481 - 16,78% , noćenja 3204 - 6,32%, a stranih dolazaka 7379 - 83,28% , noćenja 47 510 - 93,68%.

Također, tijekom prvih šest mjeseci 2025. godine, ukupno 563 gosta podijelilo je svoje mišljenje o boravku na području Imote, a prosječna ocjena zadovoljstva iznosi izvrsnih 96/100. Riječ je o rastu od gotovo 5 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a povećanje zadovoljstva prati i veći angažman dionika u online komunikaciji. Hoteli u Imoti ocijenjeni su s 95/100, uz rast kvalitete od gotovo 3 %. Gosti u svojim komentarima najčešće ističu zadovoljstvo uslugom, ljubaznošću osoblja i ukupnim dojmom o boravku, koji ocjenjuju iznimno visoko, 98/100. Pritom se i stopa odgovaranja povećava te sada iznosi 49 %, što pokazuje pažljiv pristup hotelijera prema povratnim informacijama.
Kamp u destinaciji ostvaruje izvrsnu ocjenu od 99/100, dok restorani bilježe značajan rast zadovoljstva i ukupnu ocjenu 97/100. Komentari gostiju najčešće naglašavaju kvalitetu hrane i visoku razinu usluge, a angažman ugostitelja u online komunikaciji raste – stopa odgovora iznosi 29 %.
Privatni smještaj doseže 95/100, uz rast kvalitete od 2,4 %. Analiza mišljenja gostiju pokazuje da iznajmljivači svoju ponudu predstavljaju realnim opisima i fotografijama koje odgovaraju stvarnom doživljaju boravka što dodatno doprinosi povjerenju i ukupnom zadovoljstvu.
Lokalni proizvođači ocijenjeni su s 97/100, dok atrakcije ostvaruju 96/100, uz rast zadovoljstva od 2 %. Gosti u komentarima sve češće ističu autentičan doživljaj Imote, njene prirodne ljepote i lokalnu gostoljubivost.
Projekt IQM Destination na području Imote provodi Turistička zajednica područja Imote u suradnji s tvrtkom Feel IQM, s ciljem kontinuiranog praćenja mišljenja gostiju i razvoja kvalitete turističke ponude.
Rezultati pokazuju da Imota svoju reputaciju gradi s gostima kroz iskrenu komunikaciju, podizanje standarda i povezanost lokalnih dionika.

Read more